Torsdag

Det blev en tordag med en massa inköp! haha några kan inte avslöjas, kan visa lite imorn för jag och Marcus ska se LOST :)  Har vart och skjutit men du på kvällen, i Gimo, nu kan jag nog hitta dit.

Sen när jag kom hem så rensade jag i garderoben lite, lag i högar vad jag använde och inte använde, det var mycket som man inte använder. Sen plockade jag bort det som är lite vinterkläder, haha 4 kassar.

Till middag blev det något mycket enkelt men gott

Spaghetti och köttbullar


Nu känns det konstigt att äta mat utan någon form av grönsak, även fast gurka kanske inte är den mest näringsrika så känns det konstigt om den inte skulle vara där.


Till "efterätt" blir det nu vattenmelon, tänkte föreslå glass med men han lät så glad av att bara ha vattenmelon så då får det bli så :P



Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0