Åh fy

Jag hatar när någon i min närhet är sjuk för då känner jag mig helt plötsligt jätte dålig. Som jagfick ett meddelande av Älskling idag när jag var påväg hem att han hade hållt på och spytt medans jag vart borta, alltså typ magsjuka. Nu känner jag mig illamående! spy är dessutom det värsta jag vet. Ska åka och jobba snart så vill ju inte vara sjuk precis.

Men mitt illamående kanske har en logisk förklaring för råkade äta en Mars och två cheeseburgare hm och jag ska ju inte äta något med mjölk i egentligen så har väl mig själv att skylla :P. Hoppas det blir bättre när man har åkte härifrån lägenheen, haha känns som om den är infekterad på någe vis. Marcus Pappa var snäll och lånade ut bilen så då slipper jag hålla på och stressa till bussen ikväll så det är super skönt!

Kommentarer
Postat av: jane

du råkade äta?

2010-03-04 @ 22:08:50
Postat av: Lina

haha ja det bara lixom slank ner :P

2010-03-04 @ 23:22:31
URL: http://erikssonlina.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0