Dag 1 Carneval!


Packning min, vid den tidpunkten var den lätt, men när jag skulle hem så vägde den 19,5 kg och 20 är maxvikt haha snacka om tur, jag shoppade alltså med måtta ;)

Snö i Sverige

Inte någon snö så långt ögat kunde nå!


mm efterrätt, vi åt på kinaresturang och man fick ta så mycket glass och frukt som man ville!! MUMS


Karneval på g - Detta är den näst största karnevalen i världen efter Rio de Janerio.
Sjukt mycket folk!!! De tog aldrig slut


Det var den dagen på året som killar fick visa sitt rätta jag, haha de flesta var utklädda till lättklädda damer

Läskig kille

Det var hur många lastbilar som hels som åkte förbi, inga regler där inte som i sverige

Vi hamnade t.o.m uppe på en ! helt sjukt. I samband med det så dog min kamera

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha saw gubben va läskig! och surikaterna sööööta :)

2010-03-29 @ 22:53:56

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0