Idag skedde ett under

Vi fick våra telia saker!

Efter mycket väntan, vi beställde det faktiskt den 5 Januari, så kom det äntligen ett sms om att vi kunde hämta ut paketet.

Det innehöll några mojänger så att nu kan vi se på många tv kanaler, vi har även nu en hemtelefon ( teoretiskt sätt, i praktiken så har vi inte införskaffat oss någon telefon än) Men det kommer det kommer.

Internet har vi haft ett tag nu, tacka gud för det! Jag hade nog kanske klarat mig ett tag, men inte Marcus haha. Faktum är ju att internet gör så att jag jobbar mindre med det jag egetligen ska göra.

Så back to work, kl 20 så är det familjen annorlunda, inte att missa!



aa shit hur gjorde jag texten såhär stor??


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0