Jag hinner inte med mitt liv!

Det är så mycke att hinna med! och så lite tid.

Nu har jag tvådagar på mig att skriva klart min rapport, jag sitter med det vi har till på fredag nu. Jag ska hinna packa också. Sen kanske man vil tillbrina någon minut med sin älskling.

Imorn så börja jag tidigt så kan inte gå upp tidigare för att plugga, att gå upp 5 känns lite överdrivet.
Har skola mellan 8 och 10. Sedan så ska jag träffa min redovisningsgrup, för vi har redovisning på fredag.
Klockan halv 13 så ska jag träffa någon på SATS, hade fått en gratis introduktion. just nu med min tidsplan så undrar jag varför jag ska ja^^. Men hoppas att det inte tar allt för lång tid.
Sen blir det hem och plugga.

På fredag börjar jag visserligen klockan 13, men vi lär träffas tidigare och öva. Men lektionen är till 16. ( hm alltid är det så att hela veckan börjar man tidigt, men på fredagen då börjar man sent"!)

Sen hur sugen kommer jag vara att plugg då på fredagkvällen.??

På lödragen så gå flyget kl10, men måste nog gå upp fem.


haha nu så har jag fått skriva av mig!

back to work

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0