Tjoohoo

Idag känns det som en härlig dag!

Sara och Joanna har flytt landet nu och om en vecka så hänger jag också på. Men tror att denna vecka kommer att gå fort för har så mycket att göra.

Ska bli klar med min VFU- rapport hade jag tänkt. Ska börja idag.
Seda så går jag i skolan alla dagar förutom 1 nästa vecka och den ska jag tillbringa på praktiken eftersom jag missade en dag i tisdags.

Så mina förhoppningar är att den går fort och att jag hinner klart med arbetet.

Igår så hämtade jag och Marcus min dator hemma hos mamma med :D Den har inte velat starta, men det var en kontakt som satt fel och nu är det åtgärdat. Den är mycket skönare att skriva uppsatser på för att skriva på en bärbar är inte lika roligt.

Nej men nu sk ajag sätta igång med arbetet.


Sara, Janne och Feuer med på ett hörn

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0