Äntligen Midsommar

Den kollade jag på imorse.

Svenska filmer är ju lite en klass för sig, vet inte om den klassen är så högt rankad men.

Det kändes som om jag hade sätt den förr, ett gäng som är glada vid en tillställning, så händer det något, några är otrogna, nästa år så har de samma tillställning igen, då med nya familjekonstruktioner och det är helt normalt.

Sen så har jag blivit ganska film störd sen gymnasiet då vi satt och analyserade ett X antal filmer.
De som har klippt ihop filmen borde ju ha sätt felen de gjorde annars så är det ju blinda.

Vid ett tillfälle: En tjej står och minglar, hon har en likadan klänning som mig så därför jag lag märke till det, i nästa sekund så står hon och sjunger i en kör. En människa kan omöjligt vara så snabb.

Så denna film är nog inte något jag varmt rekommenderar.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0