god morgon

Tvättar Lina är i farten, eller är nästan klar nu.
Så skönt att tvätta bara lite varje vecka, än att ha värsta berget.

Idag är det som sagt jobb, det är jätte roligt att jobba tycker ja, det händer alltid något nytt och ingen dag är sig lik. Denna tid är dock jobbigast då alla kommer ut till sina stugor och ska lägga i båten och då ska de ha en massa saker som vi inte har, bla bla. Hah hatar konstiga frågor, men det är bara att säga bestämt nej det var vi inte, istället för att stå och vela. Nej nu blir det nog en film.
Ses!



Kommentarer
Postat av: m at il d a

Jättesöt blogg :) Såg att du hade kommenterat Blondinbellas inlägg om hennes och Tyras show, när Kissie gästade. Vad tycker du om de tre bloggerskorna? Ha en fin dag. kram.

2010-05-14 @ 12:17:41
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: m a t i l d a

svar; okejokej :)

jag läser inte heller tyras blogg faktiskt, men jag tycker verkligen hon verkar urgo i showen. Bella avgudar jag, hur grym som helst. Hon har verkligen lyckats. Kissie tyckte jag var rolig och bra i början, men nu har det gått för långt och tycker bara hon är barnslig. hon får lugna ner sig lite och visa lite respekt :)

2010-05-14 @ 12:51:26
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0