God Morgon

Nu sitter jag och äter en härlig frukost innan jag ska bege mig till jobbet.
Vad tiden går fort! Nu är det lixom redan torsdag igen! Efter jobbet så kommer marie, roligt" Vet inte vad vi ska göra, hoppas att det inte kommer att regna!

Igår så åkte Mami, Jens och jag ut till Mormor, fikade lite! Haha det blev för övrigt en jättebra middag, jag sa nej till mat av mamma för jag och Marcus skulle äta, de skulle städa borta vid LAN: et och plocka ihop det. Hur ser det då ut efter att 6 killar suttit där i en månad? Jo så det var ju inte bara en timmes städning. men sen blev det andra planer åkte ut till mormor och när man kom hem vid 22 så var ju inte första tanken att laga ett skriv mål. men man går äta lite oregelbundet ibland :P

Nej ska fixa mig innan bussen, jag kan ju åka bil, men det är så skönt med buss när det är lite tidigt på morgonen :)

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0