Måndag - Nya tag

Det är härligt att börja om på en en ny vecka.

Denna vecka innehåller plugg, skola och jobb.

Måndag - Skola
Tisdag -"ledig"
Onsdag - Skola
Torsdag - Jobb
Fredag - Jobb
Lördag -Jobb
Söndag - Jobb

Det är så roligt att jobba tycker jag, spciellt nu när man har börjat jobba två personer, Har jobbat största delen med Marie, det är så kul, vi är värsta teamet.

Det är inte speciellt jobbigt att ´jobba heller för att vi jobbar inte så fasligt många timmar så tiden går fort, det känns inte nu som om jag har jobbat 4 dagar irad och knappt haft någon helg att vila på.

Nu sitter jag och läser lite, ska vara utläst tills på onsdag, men det är ganska sköt att ligga lite föra, fast jag tror att de flesta kansk läste i helgen, så då är jg väl efter ^^.


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0