Nu har det svettats!

Har vart hos Marie och vi körde ett program som Paolo Roberto hade gjort, tog nog en timme. Sen hade jag med mig jordgubbar, mumsigt!

Jag trodde då att min älskling skulle komma hem idag, men icke då, det blir imorn. Haha en natt till då, men antar att det är nyttigt att vara ifrån varandra :P. Men han var hem en stund idag!

Imorn börjar jag klockan ett vilket betyder att jag kan åka hemifrån halv tolv. Så denna kväll ska jag vara uppe lääänge, eller hm är trött. Ska se en film kanske :) ja det låter ju som en bra ide.

Haha har ju en del, vill inte räkna ihop hur mycket allt har kostat, men runt 140 filmer kan jag gissa på och några serier :S. Saatans vad det svider i plånboken.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0