Today

Jag hade ju tänkt berätta lite om filmen American Virgin, meen råkade somna efter 30 minuter så så är det ju lite svårt. Men det jag såg var bra, var bara så otroligt trött.

Men idag är en ny dag med nya tag.

Jobbet börjar kl 14-20, idag jobbar jag med Marie, jippie. Sen ska jag ut till Mormor min och där finns det knappt mottagning till mobilen, inget internet för den delen heller. Men det kan vara skönt att vara utan det ibland med.
Jag jobbar morgon imorn och eftersom jag är utan bil  och bussarna inte går så blir det mormor, men det känns lite som hemma eftersom jag har bott i det huset i 13 år.

Nu ska jag nog se på en film, bara vänta på att riset ska bli klart till matlådan. Marie kommer förbi och hämtar mig sen, vet inte vilken tid, men det blir nog bra!.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0