Trevlarns!

Haha det är väl kanske inte ett ord, men men.

Idag har det vart en trevlig dag. Var till skolan, hade redovisning, det gick bra. Hämtade ut tenta, det gick mindre bra. Men hade inte förväntat mig något annat heller ^^. Den tentan kommer att bli omöjlig att klara, eftersom att de har bytt böcker och lagt till några sen jag gick den kursen.

Jag gick med Emily till bussen min sen, när jag satt där så kom jag ju på att det är ju morsdag snart. Så tanken var väl att köpa något till mor min. Men gick till en affär som håller på att läggas ner, där hittade jag bara saker till mig själv, eller till lägenheten, en stekpanna bland annat. Men i alla fall, glömde bort mamma och gick till bussen haha. Men får väl fixa något på fredag, har en tanke om vad som skall ges.

Hemma nu så håller jag på att skriver för fullt, idéer bara poppar upp och vips så har jag bara en halv sida ungefär att skriva. Kanske lite mera, men snart är jag iland och ska ta itu med en annan uppgift. Men en sak i taget!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0