Underbara kväll!

Nu är det inte så lång tid kvar till sovdags, ska försöka komma i säng itid denna kväll, för annars är det samma visa som händer varje morgon, att man ångrar sig.

Min plan var väl att skriva ett arbete, men är så otroligt trött!

Idag så har jag vart på namngivningscermoni, min plastpappas brors barn barn var det som fick namn, Liam och Milton. Jag kanske inte känner barnen så jätte bra, men det var roligt ändå. Men det var kallt, var nere vid havet. Men som tur var så fikade vi och så inomhus. Men man känner sig ganska urblåst ändå.

Sen nu precis innan jag kom hem så var jag och mamma ute på promenad, skönt när hon bor nära nu :)

Marcus är på lan han så är själv, det är lite ovant eller kommer att bli ovant att sova själv. Hah men man måste väl lära sig någongång :P

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0