Usch Usch Usch

En tanke har slagit mig när man jobbar.

Tror folk att man gör vad som helst för sitt jobb??

Främst gubbar, var aldrig för trevlig mot en gubbe!

I förrgår var det en gubbe som trodde att han kunde betala med en puss istället för pengar, när jag inte svarade på det så var jag en fegis.

En annan gång var det en som ville ha med mig hem. Samma person har kallat Marie Älskling.

Jag är inte lilla gumman!!

Emma hade en snubbe som inte hade tillräckligt med pengar för en korv, han stod säkert i en halvtimme och tjatade, försökte få med henne på krogen och hem till sig, då gav hon upp och han fick en korvj*vel.

Komentarer när man lämnar sexkronor tillbaka.
- Sex säger man ju inte nej till.

Jag blir seriöst äcklad att det finns människor som dessa, skaffa er ett eget liv.!

Kommentarer
Postat av: hallelalle

bra där lina!

2010-05-30 @ 17:10:28

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0