Vad är det för

Speciellt med denna dag?


När jag åkte hem från jobbet med bussen så var den en massa tjejer som klev på uppklädda vid olika hållplatser, men det kanske är studentskivor som är i farten, vad vet en gamling som jag haha.


Här har vi en annan gamling, men med okänd ålder. Men man kanske kan kolla upp det genom att räkna ringarna, det funkar ju på träd?"!
 
Var en som frågade vad han hette för något, var tvungen att tänka till för vi kallar han bara kisse och de lyssnar han till, men kom påre, Pelle.

Kommentarer
Postat av: Katta

sv: ja men det är ju så galet jobbigt för den som kommenterat att hela tiden kolla mina kommentarer för att se om den fått svar typ :P



haha ja, hon höll på att missa bussen x)

2010-05-13 @ 22:57:36
URL: http://nilssonkatarina.blogg.se/
Postat av: Katta

vad lik han va min katt Sebastian förresten :P

2010-05-13 @ 22:58:32
URL: http://nilssonkatarina.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0